niedziela, 30 września 2012

piękna jesień.

Dzisiaj byłam pozytywnie zaskoczona! Pogoda od samego ranka sprzyjała...był lekki przymrozek,ale dało się wytrzymać. Z racji tego,iż było dzisiaj naprawdę ładnie wraz z mamą i babcią wybrałam się na spacer po parku. Szczerze? Widok jaki zobaczyłam lekko mnie zaskoczył. Wszędzie było kolorowo i pięknie. Nie spodziewałam się,że jesień może być taka śliczna. Jesień zawsze kojarzyła mi się z deszczem,błotem i czarnymi chmurami. Poza tym,lubię wychodzić poza dom z rodzinką. Zawsze się uśmiejemy. Mimo tego,że jutro szkoła i znów pięć dni męczarni,jestem zadowolona. Łapcie zdjęcia!

  






wyszczerzyła ząbki,ponieważ w trzyma w pysku kasztana,haha
Nie dodaję żadnych swoich zdjęć,ponieważ robiłam za fotografa. Moja mama i babcia ciągle chciały żebym robiła im jakieś zdjęcia. Takie z nich modelki,haha. Dobra,lecę przygotowywać się na jutrzejszy szkolny dzień. Dobranoc i powodzenia jutro! xx

1 komentarz:

  1. kolory jesieni są śliczne, gorzej z pogodą, która pewnie niebawem pokaże nam, jakie figle potrafi płatać. ;>

    OdpowiedzUsuń

toleruję obserwowanie za obserwowanie :)