czwartek, 4 października 2012

dobry dzień.

Cześć! Dopisuję mi dzisiaj bardzo dobry humor...jestem pod wrażeniem,ponieważ od jakiegoś czasu wstaję z lewą nogą i na każdym się wyżywam. Jest to pewnie spowodowane tym,że jutro już piątek i wreszcie chwila odpoczynku. Uffff! Cóż za ulga. Dzisiaj przyszło moje zamówienie z AVON'u,a mianowicie krem nawilżający,na który czekałam już spory kawał czasu i błyszczyk...


Mam nadzieje,że krem dobrze się spisuję.Błyszczyk już przetestowałam...

Poza tym,dzień w szkole minął mi szybko i przyjemnie...Dopiero teraz zdałam sobie sprawę,jak ten tydzień szybko minął. Nie dawno był poniedziałek,a już jutro jest PIĄTEK. Wow. Jutrzejsze lekcje również minął w błyskawicznym tempie,ponieważ kończymy zajęcia o 11:35,ale...właśnie zawsze jest to ''ale''. Z racji tego,że jestem w trójce klasowej muszę zostać na pasowaniu pierwszych klas. Ugh. No nic. Przeżyję...Kończę,ponieważ zbieram się na spacer z dziewczynami. Miłego popołudnia! Kiss.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

toleruję obserwowanie za obserwowanie :)